d
c

MOŻESZ ODBYĆ WIZYTĘ Z TWOIM LEKARZEM ON-LINE

WIDEOKONSULTACJA

 

Zamiast chodzić do lekarza i tracić czas w kolejkach umów się na wideoporade gdziekolwiek jesteś.

Korzystając z Wideokonsultacji możesz otrzymać od lekarza zalecenia i porady medyczne, e-Receptę lub e-Zwolnienie.

Doctor advising the patient online with laptop. African-american doctor during his videocall, work with patients, explaining recipes for drug.
Screen Shot 2020-06-12 at 1.17.33 PM
Doctor using a tablet computer isolated over a white background

Zalety korzystania z Wideoporady 

porozmawiasz z lekarzem, który dysponuje twoją historią leczenia 

uzyskasz zalecenia i poradę lekarską

omówisz wyniki swoich badań

otrzymasz e-Receptę

uzyskasz e-Zwolenienie adekwatne do stanu zdrowia

Jak to działa?

1. ZAŁÓŻ KONTO NA PORTALU PACJENTA (jeśli jeszcze nie masz)

Wieokonsultacja on-line z lekarzem jest umawiana przez Portal Pacjenta na konkretny dzień i godzinę. Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta, możesz zrobić to klikając ZAŁÓŻ KONTO

2. UMÓW WIZYTĘ

ZALOGUJ SIĘ na swoje konto w Portalu Pacjenta i korzystając z e-Rejestracji umów Wideokonsultację. Pamiętaj, aby zaznaczyć jako rodzaj wizyty: „Wideokonsultacja”. Po umówieniu wizyty otrzymasz na podany przy rejestracji adres e-mail informację o potwierdzeniu rezerwacji terminu oraz link do odbycia wizyty i płatności (informacje o płatności znajdziesz również poniżej).

3. DOKONAJ E-PŁATNOŚCI

Warunkiem odbycia Wideokonsultacji jest wcześniejsze uregulowanie należności za usługę. Po zarezerwowaniu wizyty od razu przejdziesz do płatności elektronicznej. 

4. WYŚLIJ SWOJE BADANIA

Chcesz pokazać lekarzowi badania?

Zrób ich skan lub zdjęcie i przygotuj je w pliku przed umówionym terminem wizyty. Będziesz mógł je bezpiecznie wysłać do swojego lekarza za pośrednictwem czatu w Portalu Pacjenta.

5. CZEKAJ NA POŁĄCZENIE Z LEKARZEM

Przed wyznaczonym terminem kliknij w link do wizyty podany w potwierdzeniu rezerwacji (e-mail) i zaczekaj na lekarza. Rozpocząć Wideokonsultację możesz również w zakładce Moje wizyty po zalogowaniu na Portalu Pacjenta. Przed wizytą rekomendujemy wykonać test połączenia, by sprawdzić, czy przeglądarka internetowa, z której korzystasz, ma dostęp do mikrofonu i kamery.